01. September 2009. Ongeveer 80% van de video resultaten in Google.de niet zijn geleverd door YouTube

VideoCounter.com presenteert een studie over "SEO voor video's"

Cijfers: VideoCounter.com studie  (XLS)

Met zijn bedrijf te verschijnen in de top 10 video Google.de, de meest effici√ęnte aanpak in termen van zoekmachine optimalisatie (SEO). Een recente empirische studie van VideoCounter.com blijkt dat de kans op een top-ranking voor een video dan neemt sterk toe als de film werd uitgebracht op vele video portals. ¬†

"In onze gesprekken met klanten en agentschappen, kwamen we vaak met de beoordeling dat voldoende is voor de zakelijke relatie met YouTube Google.de een publicatie op YouTube was een goede video rangschikking met Google.de. Dit viel samen met onze waarnemingen echter geenszins, "zei Dr Robert Biermann, directeur van VideoCounter.com presterende Webeffekt AG, de oorzaak voor verhoor.

Onderzoek:

De vier onderwerpen industrie, consumentengoederen, reizen en auto's werden in de kalenderweken 34 en 35 (2009) tot 50 veelgebruikte zoektermen - meestal gecombineerd met 'Video' - gericht een zoekopdracht naar Google.de.

De vraag is hoeveel en welke verschillende video portals heranzieht Google.de on dit formulier om zoekresultaten te genereren niet - hoe vaak video's zijn algemeen deel uit van de lijst met treffers. VideoCounter.com De studie werd beperkt tot de top 10 en ook tussen de verschillende video-resultaten met en zonder voorbeeld.

Resultaten:

De video komt overeen met de lijst met resultaten kwamen uit 27 verschillende video portals. YouTube bewijst hij met een aandeel van 17,37% 3de plaats achter MyVideo (22,42%) en Clipfish (21,21%). De Duitse video portals zijn vooral profiteren van de penetratie van hits in het thema "Industrie". YouTube is zo dat elke vijfde video-resultaat.

Wanneer de resultaten met de preview-beeld levert Google.de Video-resultaten van 12 verschillende bronnen. Hier YouTube leidt met 42,31%, ruim vóór MyVideo (23.08%) en Clipfish (14.10%). Als een voorkeur van YouTube in de Google resultatenlijst van de spraak kan worden, dus hier: YouTube-video resultaten zullen vergeleken worden met andere video portals verschijnen onevenredig vaak met een thumbnail.

Aanbeveling voor de adverteerders en agentschappen SEO video:

Aangezien 80% van de video resultaten in Google.de niet uit YouTube adviseert om, als deel van de video in de handel brengen van de video te uploaden naar meerdere video portals. Hoe meer keer door het uploaden van video's heeft gezorgd voor extra kosten moeten worden verlaagd om de Video Uploader http://www.VideoCounter.com tot een minimum beperkt. VideoCounter.com neemt de gratis versie in de basis-distributie op YouTube nu Clipfish, Dailymotion, sevenload, MyVideo, Yahoo Video, MySpace en YouTube. De video lijkt hier op tot 16 video portals en partner netwerken. Mogelijkheden om de zichtbaarheid van de eigen video-inhoud van Google te optimaliseren worden gebruikt als doelwit.

02064/48670