04 Mei 2010. Video Marketing is zich te vestigen op het succes

Conclusie van de 3de Video Marketing - Bijeenkomst over 28.04.2010 in Berlijn

Tijdens anders nog op Web 2.0, wordt besproken op de zin en onzin van Twitter en Co, samen met video marketing is gevestigd, een discipline, die een zeer hoge dekking bijna geen verspilde dekking tegen gunstige tarieven bereikt. Op 04.28.2010 werd in het derde Video Marketing Conferentie dit nog eens duidelijk. Van de bouw van de dramaturgie van de video's om geautomatiseerde distributie van software als VideoCounter.com staat waren om de deelnemers te informeren zeer praktisch.

Volgens gedocumenteerde positieve reacties op de video http://www.Videomarketing-Konferenz.de

De toepassingen van video op het internet werden besproken aan de hand van case studies voor grote bedrijven zoals de middenklasse, voor marketing en druk op. Voor netwerken en discussies bleef krap, ondanks het programma voldoende tijd.

- De Telefilm media projecten laten zien hoe de kwaliteit kan worden vastgezet in de video productie.
- De presentatie van Siemens AG, de hoogte van wat tactiek gelukt, video-oproepen te genereren tientallen miljoenen.
- Hoe om video content te distribueren naar de uitdaging in veel landen kunnen leren van de Deutsche Welle te overwinnen.
- Viracom toonde aan dat bedrijven ook kunnen profiteren van de middenklasse in de Business to Business zijn ook moeilijke vraagstukken succesvol en controleerbare handel met video's.
- De regeling Groep gewezen op interessante mogelijkheden van herfinanciering van Web-tv-inhoud via product placement.
DDP direct aan de orde gesteld Druk op het werk en video op het web 2.0.
- Met Businessworld.com was in de Duitstalige toonaangevende B-2-B ingevoerd Video Portal. YouTube aangetoond, wat kaders en de mogelijkheden voor adverteerders op het platform te bieden.
- De presentatie van VideoCounter.com, een software, de automatische distributie van video's op video portals en geplaatst voor hun succes. samen om een innovatie voor de wind: VideoCounter.BIZ - de nieuwe portaalsite, de leveranciers en gebruikers van video-inhoud.

Dr. Vieregg auf der 3. Videomarketing-Konferenz

De deelnemers van de derde Video Marketing Conferentie overeengekomen dat deze gebeurtenis heeft alle aspecten van het onderwerp geleerd spannende en praktisch.

De lezingen in deze conferentie zijn nu verkrijgbaar als videoclips inch Wanneer de officieren vrijgegeven van de presentaties kunnen worden gedownload op: http://www.videomarketing-konferenz.de/pages/berlin-2010.php

De volgende video marketing conferentie is gepland. Door de hoge dynamiek van het probleem, zullen ze misschien nog wel meer in oktober / november van dit jaar.

De organisatoren: