05. November 2010. Nieuwe gids voor Web TV productie leek aan bedrijven

VideoCounter.com TeiwesConsulting en bieden gratis gids voor ontwerp, productie en distributie van Web-TV

Hamburg / Dinslaken, 05.11.2010 - bewegend beeld communicatie in de Internet biedt bedrijven nieuwe afzetmogelijkheden. Maar hoe moeten bedrijven benaderen deze kwestie? Tegen deze achtergrond, de video-distributie en statistieken provider VideoCounter.com en Hamburger WebTV deskundige Sebastian Teiwes samen en zien in de gids 'Hoe produceer ik Web-TV? " (Met downloaden zonder te registrerenhttp://www.videocounter.com/pages/webtv-leitfaden.phpenhttp://www.teiwes-consulting.de), Zoals adverteerders en marketeers uit eigen beweging foto projecten kunnen ontwikkelen in de multimedia zakelijke communicatie op het internet stap voor stap. Bijzonderheid: In de stijl van een schema wordt de lezer lopen door de kerngebieden van web-tv productie, inhoud en het onderwerp, de proliferatie van Web-TV alsmede passende videospeler en hosting oplossingen. Aan het eind is de basismodules van het concept van de film.

Ziele, Form, Verbreitung, Videoplayer, Hosting, Erfolgskontrolle und Statistik - Web TV - Produktion und Verbreitung

"In gesprekken met bedrijven maak ik telkens weer de enorme vraag naar individuele web-tv-formats voor reclame doeleinden of voor zakelijke presentatie. Maar vaak is er onzekerheid, hoe kan een Web-TV projecten succesvol uit te voeren, bijvoorbeeld voor de website van het bedrijf. In onze gids, nu hebben we een actieplan van de productie te bieden door middel van hosting en distributie van Web-TV, "zei Sebastian Teiwes.

En dr. Robert Biermann, CEO van VideoCounter.com uitvoeren Webeffekt AG, Dinslaken, voegt daaraan toe: 'Sleutel tot de bijdrage van een Internet-film naar het succes van het bedrijf is niet alleen het ontwerp, maar ook hoe vaak de doelgroep is gericht. Meer en meer bedrijven erkennen het belang van een brede distributie van Web video op de verschillende portals. Dit aspect wordt rekening gehouden. "

De basis van het besluit van bomen kan worden individuele eisen en missie doelstellingen, zoals 'klantenwerving' of 'opleiding van het personeel' combineren met content (bijvoorbeeld gemodereerd product informatie) en specifiek te configureren. En technische vereisten zoals passende hosting (server snelheid, toegang tot bescherming voor video's, enz.) en de mogelijkheden van promotie verdeling van de web-tv-project zal worden bepaald door middel van, bijvoorbeeld, eigen speler oplossingen, waaronder evaluatie van de resultaten voor een succesvolle web-tv-project .

De nieuwe web-tv planner maakt de ervaring reeds gepubliceerde VideoCounter.com Video SEO gids, de uitgevers van promotionele video's, hoe je met succes het gebruik van YouTube & Co als een marketing tool.

Contact opnemen met:

Fon: 02064 / 4867-0
Fax: 02.064 / 4867 tot 19

VideoCounter.com is een gratis basisversie van de online toepassing, zijn de video-bestanden automatisch verdeeld over de verschillende video portals en sociale netwerken, en statistieken verzameld. De gebruiker is verlost van het tijdrovende proces van uploaden en versterkt door het toegenomen verkeer op hetzelfde moment zijn kansen om meer online contacten. Ge√ęxploiteerd door de VideoCounter.com Webeffekt AG, Dinslaken. De Webeffekt AG (http://www.Webeffekt.de) Is een bedrijf opgericht in 1997 met de belangrijkste gebieden van de internationale online marketing en applicatie-ontwikkeling. Deze omvatten SEO, SEM, VSEO rekenen met de juiste evaluatie van de resultaten.