07th December 2009. Ontvangen van YouTube-video's publiceren naar andere portals

VideoCounter.com TubeTransfer startfunctie

TubeTransfer is een webdienst, waarmee je YouTube-video's over te dragen aan 12 andere video portals zoals MyVideo, sevenload, Clipfish en Business World. Dit is een module van VideoCounter.com, de video-distributie en statistieken tool voor web-video:

TubeTransfer is gericht op die video-editors die richtten hun bewegend beeld communicatie tot nu toe hoofdzakelijk op YouTube, en nu het gamma van hun video's en massale toename significant op een beroerte met weinig inspanning willen.

De achtergrond voor deze functie legt Dr Robert Biermann, directeur van VideoCounter.com presterende Webeffekt AG, Dinslaken, dus: 'Zelfs als YouTube is de leider in vele opzichten, maar is gemaakt door de erkenning dat de meeste andere video portals enorme aantal gebruikers te hebben en gebruik maken van alle zoekmachines, waaronder Google, meestal enkele tientallen video-sites voor hun lijsten van de resultaten. de dekking af te zien, maar kan nu niet meer veroorloven. "

Om te beginnen de 'TubeTransfer', de gebruiker moet u enkel de URL van zijn YouTube-kanaal en selecteert u de extra doelgroep portals. Op basis van deze gegevens zal de relevante kosten worden bepaald.