08. Maart 2011. Zij zijn van Duitsland YouTube sterren!

VideoCounter.com toont web video van "DieAussenseiter" meer succesvol dan "Barack Obama dot com"

Dinslaken, 08/03/2011 (VideoCounter.com) - Het portaal cross-current grafieken, met de oproep van nummers op de top 10 van meest bekeken Duitse webvideo's en kanalen op het gebied van "Cabaretiers", "goeroes", "entertainment" en "partner" zal vanaf nuhttp://www.VideoCounter.com/pages/video-charts.phpmaandelijks gepubliceerd. Dit omvat niet enkel muziek kanalen.

De achtergrond: Elke dag op YouTube & Co keek miljarden video's. Maar wiens films zijn bijzonder populair? Voor de eerste keer is dat dit pas voor de Duitstalige landen door de video te uploaden en statistieken service portal over VideoCounter.com beantwoord.

Top 10 Video's: Video uitzicht over de portal in februari 2011

Rank, video-titel, uitgever, videoweergaven
1. "Als je betrapt wordt met roken ', DieAussenseiter (980 797)
2. "Geld Boy - Draai de Swag (818 252) tot (Swagger Rap) ', DieAussenseiter
3. "Ik weer haat je! 'DieAussenseiter (710 639)
4. "Justin Bieber (Hot Kiss)," DieAussenseiter (598 131)
5. "Black Eyed Peas - De Tijd - Dirty bit (Official Video) parodie 'DieAussenseiter (569 791)
6. "SIMON WILD - In Antarctica (533 252), HalfcastGermany
7. "Love The Way You Lie - Eminem feat. Rihanna (Official Video) - parodie "YTITTY (523 861)
8. "Misheard Lyrics" Ismail YK'', Koude Spiegel (522 870)
9. "Dynamite - in het Duits" (514 522), AlexiBexi
10. "Wat voor soort kussen? 'DieAussenseiter (510 013)

Bron: VideoCounter.com

Top 10 Editor: Video uitzicht over de portal in februari 2011

Rank, redacteur, video bekeken
1. DieAussenseiter, 12065995
2. AlexiBexi, 4974713
3. Albertoson, 4,00868 miljoen
4. Clixoom - De online chat show, 3932642
5. Dima, 3129683
6. Koude Spiegel, 3049766
7. HalfcastGermany, 3021835
8. YTITTY, 2542533
9. BPanther, 1963414
10. verse oude film, 1461078

Bron: VideoCounter.com

Gebruik van de video statistieken module van VideoCounter.com waren rond voor de moment. 50 populaire video-kanalen tot 11 video-sites met inbegrip van de categorie√ęn "Cabaretiers", "goeroes", "entertainment" en "partner", de dagelijkse er gepubliceerd over het uitzicht telt. 5500 video opgenomen en statistisch verwerkt.

De populairste uitgever in februari 2011, "DieAussenseiter. De twee jonge mannen lopen met eerder verzamelde meer dan 170 miljoen video views en meer dan 550.000 abonnees de meest succesvolle Duitstalige YouTube-kanaal. "DieAussenseiter", zodat zelfs het YouTube-kanaal van Barack Obama, wiens 2.000 video-inzendingen, te overtreffen met name tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2008 gevonden grote belangstelling over de hele wereld.

Binnenkort een miljard video views

De circa geregistreerd. 50 kanalen zijn slechts in februari 2011, een totaal van 50 miljoen video views, dat wil zeggen, elke dag bijna 2 miljoen euro. VideoCounter.com kon meten heeft meer dan 700 miljoen totaal aantal malen bekeken zijn voor de waargenomen kanalen, dus de eerste miljard records van video bekeken voor de 3e Kwartaal van 2011.

Met hun leuke video's, bereikt u een groot publiek en ook wel werken met deze uitzendingen van de langdurige. Ter vergelijking: Hoe is de betaal-TV kanaal SKY over 2010. 2,7 miljoen abonnees, (zie Sky Investor Relations).

Inkomsten genereren uit content partnerships met video-sharing sites

Video-editors kunnen krijgen gecertificeerd als een content partner van de video-sites door te participeren in de reclame-inkomsten van aandelen. In dit geval, hoe hoger het aantal video views, hoe hoger het aantal commercials en verklaart mogelijk de bijbehorende inkomsten.

Opvallend: video producenten zijn overwegend gebaseerd op YouTube alleen al als het gaat om herfinanciering van hun bijdragen. Zodat de kansen zijn gemist om extra inkomsten. Immers, die op meerdere platforms video "on air ', ook kan er - bijvoorbeeld in Clipfish, MyVideo, Sevenload, Blip.tv, Dailymotion, etc. - verdienen. Als een belangrijke contactpersoon voor de bezoldiging van de video-functies, zoals de "Content & Partnership Manager" aangewezen officier zendt de video-portal.

De daaruit voortvloeiende stijging van de kosten moet uploaden video-uitgevers niet te vrezen. Voor VideoCounter.com films laadt automatisch rechtstreeks naar de huidige 15 video portals: MySpaceTV, MyVideo, Sevenload, Veoh, YouTube, Daily Motion, Clip Vis, YouTube, Vimeo, Metacafe, Business World, 123video.nl, Facebook, Atv.at, blip.tv. En met behulp van de functie van TubeTransfer VideoCounter.com kan alleen eerder gepubliceerd video's op YouTube worden overgedragen aan maximaal 14 andere video-sites met een klik.

Vervolgens geregistreerd VideoCounter.com portal over statistieken over het succes van de films.

Contact opnemen met:

Fon: 02064 / 4867-0
Fax: 02.064 / 4867 tot 19

VideoCounter.com is een gratis basisversie van de online toepassing, zijn de video-bestanden automatisch verdeeld over de verschillende video portals en sociale netwerken, en statistieken verzameld. De gebruiker is verlost van het tijdrovende proces van uploaden en versterkt door het toegenomen verkeer op hetzelfde moment zijn kansen om meer online contacten. Ge√ęxploiteerd door de VideoCounter.com Webeffekt AG, Dinslaken. De Webeffekt AG (http://www.Webeffekt.de) Is een bedrijf opgericht in 1997 met de belangrijkste gebieden van de internationale online marketing en applicatie-ontwikkeling. Deze omvatten SEO, SEM, VSEO rekenen met de juiste evaluatie van de resultaten.