09 Februari 2010. Kosten video's op YouTube & Co succesvol in de markt

VideoCounter.com ge√Įntegreerde automatische video wijziging in de upload-proces ¬†

Door het aanbieden van automatische aanpassing van videobestanden VideoCounter.com Converter  een service provider voor vergoeding online video's, die hun inhoud op video-sites te verkopen, hoewel het algemeen, maar willen niet weg te geven.

Editor vergoeding van bewegende beelden, zoals het leren - uitwisseling of entertainment content reserveonderdelen, ondanks de grote populariteit van de algemene video-sites. Want, eenmaal gepubliceerd, verliezen ze de controle over het gebruik van hun films en dus hun zakelijke basis.

Niettemin, om YouTube, Facebook, Sevenload & Co voor publicitaire doeleinden zonder risico daadwerkelijk de VideoCounter.com converter videobestanden automatisch bewerkt termen zoals lengte en de vorm, en aangevuld, bijvoorbeeld als een aanhangwagen tips op het domein van de uitgever .

Dan is de nieuw gecre√ęerde videobestanden worden automatisch geupload naar een stroom van maximaal 20 grote video portals en sociale netwerken. Zoals een preview of een aanhangwagen, de gewijzigde versies te winnen bij maximaal bereik in video-affiniteit doelstelling voor de betaalde premium content van de uitgever. ¬†

De VideoCounter.com Statistieken module vormt een aanvulling op de geautomatiseerde post-productie en distributie van bewegende content door middel van een gedetailleerde reclame succes met onder meer een dagelijkse documentatie van de telefoonnummers voor elke portal en video.