09 Maart 2010. Video Marketing Conferentie op 28 April 2010 in Berlijn

Video: Turbo Marketing en Web 2.0

Dinslaken 09.03.2010 - Terwijl veel marketing managers zijn nog altijd af of en wat ze hebben Twitter, uitgever van online video in de Web 2.0 is al een stap vooruit.

De nu derde¬†Video Marketing Conferentie¬†¬†ge√Įnformeerd op 28 April 2010 marketing professionals, dit keer in Berlijn over de mogelijkheden en concepten van video marketing. ¬†

3. Videomarketing-Konferenz in Berlin

Voor, mits goed gedaan, om webclips onvermoeibaar en effectief werken voor hun bedrijven. Ze genieten niet alleen van een zeer lange reeks van video-en Web 2.0 portals zoals YouTube, sevenload, Metacafe of Facebook, maar vaak staking sites in de harde strijd om de top rankings in Google & Co

Presentaties zijn YouTube, schimmel of Media Siemens bevatten concrete en praktische manieren om een succesvolle communicatie met de klant door middel van video portals.