11e Augustus 2008. VideoCounter.com verdeeld gratis video's op YouTube & Co

Wie wil zijn video te publiceren op meerdere portals exemplaren van de bijbehorende video-bestand slechts een keer te VideoCounter.com ( http://www.VideoCounter.com  ) En begint de upload-proces. VideoCounter.com overneemt vrij, tijdrovend en omslachtig de distributie van de video-bestand naar de - momenteel 10 - diverse video-gemeenschappen.

Met¬†www.VideoCounter.com¬† is dan ook de particuliere en commerci√ęle videoproducenten een hulpmiddel om Beschikbaar gesteld, gratis reclame en ook het enorme potentieel van video portals zoals YouTube en MyVideo bijzonder effici√ęnt te gebruiken: ¬†

- Online video's worden gegenereerd door de spreiding aanzienlijk meer contacten met klanten.
- Virale video campagnes zijn opgezet met VideoCounter.com bijzonder effici√ęnt. ¬†

"In tijden van stijgende kosten van Google AdWords-videoadvertenties te wijten aan de enorme gebruik in dezelfde relatieve Concurrentie van armoede is een zeer interessante nieuwe vorm van reclame, "verklaart Dr Robert Biermann, directeur van het uitvoeren van Webeffekt AG, Achtergrond van deze nieuwe online service. En hij voegt eraan toe: "Maar voor Video Marketing op het Web is tot dusver weinig professionele ondersteuning. Wij zijn ervan overtuigd met de gratis uploaden van afbeeldingen functie in VideoCounter.com speciaal aan de behoeften van de markt op. Ten slotte, is het tijd om videobestanden te uploaden en erg saai. "

Maar VideoCounter.com zal in de toekomst niet te kopi√ęren limiet van bestanden. In plaats van technologie√ęn die Webeffekt AG reeds in de zoekmachine succes (Metaposition.net ontwikkeld) al jaren en gebruik dat Video Marketing Online verzonden. ¬†

"Ons doel is," Biermann wijst erop, "adverteerders een aan ge√Įntegreerde en complete platform voor video-reclame aan te bieden. VideoCounter.com zullen in de toekomst, kan de gebruiker ook laten zien dat Video Reviews en wat video-sites bijzonder succesvol voor hem waren. " ¬†

Ongebruikelijk: Webeffekt zoekopdrachten op de home page voor VideoCounter.com Investors. Het doel is duidelijk: De enorme mogelijkheden voor VideoCounter.com in de snel groeiende markt voor video online reclame om consequent worden ontwikkeld.

Over VideoCounter.com:
VideoCounter.com ( http://www.VideoCounter.com  ) Is een gratis online applicatie, de video-bestanden automatisch gedistribueerd naar verschillende video portals. De gebruiker van de we tijdrovend proces, gratis uploaden en verhoogd door de grotere Distributie op hetzelfde moment zijn kansen om meer online contacten.

Over Webeffekt AG:
De Webeffekt AG ( http://www.webeffekt.de  ) Is een management consultancy bedrijf opgericht in 1997, de Belangrijke activiteiten en internationale zoekmachine marketing Applicatie-ontwikkeling. De Webeffekt AG is met name actief Metaposition.net ( http://www.Metaposition.de  ) Homepage-performance analyse, alsmede de koppeling platform voor uitwisseling van http://www.Linkpartner.de  .