18e September 2008. Virale video campagne voor de nieuwe single van Ronny Van Dyke VideoCounter.com gebruikt voor Video Distributie

Muziek marketing via video portals VideoCounter.com is veel effici√ęnter. ¬†

Video sites als YouTube en MySpace te bieden muzikanten en uitgevers grote kansen presenteren zich aan hun publiek. Deal King Muziek, Neurenberg te beginnen, dus op een VideoCounter.com ( http://www.VideoCounter.com  )-Gebaseerde virale video campagne voor de nieuwe single 'RingDingaDing' van rock muzikant Ronny Van Dyke ( http://www.ronny-van-dyke.com/  ).

Het probleem:

Momenteel miljard online video's per maand worden opgehaald. Maar op portal te vinden die het meest ge√Įnteresseerd en Multipliers voor die muziek? Voor de volgende leider YouTube Er zijn tal van andere gemeenschappelijke land-specifieke Video-sharing platforms, die ook enorm populair. ¬†

Ronny Van Dyke zon publiceerde hij zijn video's tot nu toe alleen in

http://www.youtube.com/ronnyvandyke  evenals

De oplossing:

In plaats van zich te beperken tot een sociaal media platform, publiceert een muziekvideo's op hetzelfde moment op de 10e De tijdrovende overhead voor de extra uploads neemt VideoCounter.com.

Immers, wie wil het publiceren van zijn video op meerdere portals, exemplaren van de bijbehorende video-bestand slechts een keer aan VideoCounter.com ( http://www.VideoCounter.com  ) En begint de upload-proces. VideoCounter.com overneemt gratis distributie van de tijdrovende videobestand op de - momenteel 10 - verschillende video gemeenschappen YouTube, Google Video, sevenload, MyVideo, Clipfish, DailyMotion, Veoh, Yahoo Video, MSN Video, en MySpace.

Het resultaat:

De single werd door VideoCouter.com klik op alle grote portals te downloaden.

Over Ronny Van Dyke:
Ronny Van Dyke ( http://www.ronny-van-dyke.com ) is een internationale, klassieke songwriters van de pop en rock muziek. Stilistisch een retro rock van de jaren '70 en '80 te regelen a. Ronny Van Dyke's liedjes zijn te vinden in alle belangrijke muziek portals wereldwijd. De handel vindt uitsluitend plaats op het internet.