20e Juli 2009. Video 150 000 bekeken op studiVZ voor federale / meinVZ

VideoCounter.com blijkt dat de sociale netwerken te verhogen het bereik van video-campagnes

Over de inbedding van video bijdragen in de sociale netwerken en studiVZ meinVZ bereikt door de federale SPD, CDU / CSU, FDP en de linkse, volgens VideoCounter.com een totaal van meer dan 150.000 oproepen (periode: 8 weken).

Gedetailleerde statistieken over het succes van de partijen te publiceren van de video portals Webeffekt AG onder  http://www.videocounter.com/pages/webwahlen-2009.php

Volgens de laatste enquête van VideoCounter.com net geleverde embedded video's van de grootste in aantallen van het succes: in het bijzonder succesvol was hier de Europese verkiezingen plekken voor de Groenen, de links en de video 'Arnold Schwarzenegger over Angela Merkel "in het YouTube-kanaal CDUtv met 32.000 elk tot gesprek uitsluitend op de perrons en studiVZ mitgliederstarken meinVZ.

De Duitse partijen en hun politici, met name de topkandidaten legt deze op de nieuwe, met 'aangewezen Edelprofil reclame' in de VZ-netwerk: Geavanceerde functies maken het profiel embed video's, externe link (campagne) website, alsmede - analoge naar 'Twitter-volgeling' of 'Facebook supporters' - de ontwikkeling van mijn eigen 'Anhänger' netwerken.

De Groenen vastgezet met de klikken die zijn gegenereerd uit de sociale netwerken voor hun Europese verkiezingen Spot (100.000 gesprekken) op dezelfde tijd een plek in de lijst van succesvolle online video's van alle Duitse partijen.

02064/48670