20e Mei 2010. Marketing van Web TV-en filmproducties met VideoCounter.biz

Video producenten om kopers te vinden voor hun gerichte marktplaats vrije beelden

Dinslaken, 20 Mei 2010. Op de nieuwe, open en vrij internet marktplaats voor video-en Web-TV, http://www.VideoCounter.biz  Kan Video producenten nu open te stellen nieuwe afzetmogelijkheden voor hun film.

En bedrijven kunnen Web-TV-exploitanten en zenders bieden media-inhoud in de VideoCounter.biz onderzoeksprogramma's. Want met de juiste online video's kunnen door de gebruiker gebonden en reclame gepresenteerd overtuigend.

De achtergrond:

Film-en video-producenten hebben in hun archieven hebben vaak hoge kwaliteit filmmateriaal, dat willen veel markt is. Maar potenti√ęle kopers zijn moeilijk of zeer moeilijk te identificeren is. ¬†

Aan de andere kant, probeer dan altijd meer bedrijven, webportals en uitgevers om te binden op de kwestie-specifieke media-inhoud op hun websites om gebruikers en boodschappen meer overtuigend.

Echter, aangezien de fabrikanten kunnen bieden bijpassende videomateriaal worden ge√Įdentificeerd? Wie biedt de beste documentaire of Web-TV-serie? ¬†

De oplossing:

In de wijze van een markt biedt Zoekertjes http://www.VideoCounter.biz  dit is de beste oplossing, omdat het platform verenigt websites en video-producenten op een gratis map.

Individuele film biedt en zoekopdrachten kunnen worden als een project voor het maken gratis en vrijblijvend en zijn doorzoekbaar via de zoekfunctie op VideoCounter.biz en via zoekmachines.

Vermarktung von Web-TV und Filmproduktionen mit VideoCounter.biz

Voorbeelden:

Bijvoorbeeld, een online reisbureau is geschikt voor elke vakantie filmrecensies in de vorm van de reisdocumenten, sightseeing clips of full-motion beelden van individuele plaatsen.

Een fabrikant van windturbines kunnen verbeteren korte documentaires en interviews over het onderwerp 'Duurzame energie' on-line informatie.

Ge√Įntegreerde business model: ¬†

Wat ze niet eens VideoCounter.biz gebruiker contract, zij zijn vrij. Een optionele, op de zeer populaire en VideoCounter.com JW Player van Longtailvideo op basis van video-speler statistiek is echter, ongeacht al gedocumenteerd in voorbereiding op het gebruik van video over de basis van de gemeten en starttijden en de duur.

Mogelijke oplossing grootte is naast een vast bedrag per licentie voor een video of het bekijken van de lancering duur.

Als u al gebruik maken van een account met de zus product VideoCounter.com kan het nieuwe platform te gebruiken onmiddellijk over dezelfde login-gegevens. Zoals reeds VideoCounter.com de automatische distributie van de video's op video portals en algemene Web 2.0 platformen biedt, is het in combinatie met VideoCounter.biz eerst mogelijk met een account om de verspreiding en het succes van internet films centraal beheren.