20e November 2009. Facebook Video Uploaden in het distributienet van VideoCounter.com

VideoCounter.com breidde haar doelgroep portals voor sociale netwerken

Dinslaken 20.11.2009 - video's met een klik op video portals zoals YouTube en vervolgens gepubliceerd worden op Facebook, die onmiddellijk VideoCounter.com toelaat.

Gebruikers kunnen naast de traditionele VideoCounter.com video portals zoals YouTube, sevenload, Clipfish, MyVideo, Dailymotion etc. Uw video campagnes nu communiceren met een uitgebreide dekking in de sociale gemeenschappen.

Facebook is een van meer dan 300 miljoen leden (6,2 miljoen in Duitsland, met ingang van september 2009). Per dag, volgens zijn eigen gegevens die is ge√ľpload meer dan 100.000 video's die verschijnen op de Google resultatenlijst. ¬†

"Door onze ondersteuning van het aandeel Facebook Video 'VideoCounter.com gebruikers van video marketing campagnes op zeer effici√ęnte en het genereren van aanzienlijk meer klanten," verklaart Dr Robert Biermann, directeur van VideoCounter.com presterende Webeffekt AG. ¬†

VideoCounter.com nodigt uit met een klik video bestanden naar de huidige 21 video portals en social communities en geregistreerd op het hetzelfde moment van het aantal views per platform en video.

VideoCounter.com (http://www.VideoCounter.com) is een gratis versie in de base-line applicatie die automatisch videobestanden distribueert naar verschillende video portals en sociale netwerken in en statistieken verzameld. De gebruiker is verlost van het tijdrovende proces van uploaden en toegenomen door de grotere verspreiding van zijn kansen om tegelijkertijd meer online contacten. Wordt beheerd door de VideoCounter.com Webeffekt AG, Dinslaken. De Webeffekt AG (http://www.Webeffekt.de) is een bedrijf opgericht in 1997 met de belangrijkste zakelijke gebieden internationale online marketing en applicatie-ontwikkeling. Deze omvatten SEO, SEM, VSEO rekenen met bijbehorende succes.