26e Augustus 2010. Upload een 15 video portals nu beschikbaar voor de video community ATV.at de Oostenrijkse televisie

Video Distributie VideoCounter.com provider breidt leidende positie in de Duitstalige

Wenen / Dinslaken, 26 Augustus 2010 - Vanaf nu ondersteunt de on-line service http://www.VideoCounter.com  ook de automatische video uploaden naar de Oostenrijkse videoplatform ATV.at. Gebruikers kunnen nu uw online video's met slechts een klik tot en met 15 video sites en sociale netwerken rechtstreeks te publiceren: MySpace, MyVideo, sevenload, Veoh, Yahoo Video, YouTube, Daily Motion, Clipfish, YouTube, Vimeo, Metacafe, Business World, 123video.nl, Facebook en net ATV.at.

'Het was onze gebruikers die vroeg om een verbinding van ATV.at', zegt dr. Robert Biermann, directeur van VideoCounter.com presterende Webeffekt AG. En hij voegt eraan toe: "Met de nieuwe video uploaden naar ATV.at stellen we onze gebruikers, de effici√ęntie van hun Duitse video-marketing campagnes om opnieuw te verhogen." ¬†

Voor de Duitse video portals zoals ATV.at, MyVideo, Sevenload of Business World worden gebruikt voor meer dan 80% uit Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Editor promotionele video's online dus weinig profiteren van de regionale verstrooiing verliezen. Zo, ten opzichte van het hoge bereik van bijvoorbeeld YouTube. Com, met dien verstande dat het aandeel van de gebruikers van, bijvoorbeeld in Duitsland was er minder dan 5% (bron: Alexa.com).

VideoCounter.com ermöglicht Uploads auf ATV.at

En ATV.at behoort met zijn tv-en video-inhoud tot de meest populaire en meest gebruikte portals in Oostenrijk. Het tv-station Australi√ę Televisie (ATV) met een bereik van 6 miljoen kijkers in zijn show Video Portal ATV.at populaire tv-uitzendingen uit. Daarnaast kunnen gebruikers ook het publiceren van uw eigen film recensie over het platform. ¬†

Naast de distributie van films online geregistreerd VideoCounter.com portal over statistieken over het aantal views per platform en video, waardoor een gedetailleerde effici√ęntie op een centrale locatie. ¬†

VideoCounter.com is een gratis versie in de base-line applicatie die automatisch videobestanden distribueert naar verschillende video portals en sociale netwerken in en statistieken verzameld. De gebruiker is verlost van het tijdrovende proces van uploaden en toegenomen door de grotere verspreiding van zijn kansen om tegelijkertijd meer online contacten. Wordt beheerd door de VideoCounter.com Webeffekt AG, Dinslaken. De Webeffekt AG (
http://www.Webeffekt.de  ) Is een bedrijf opgericht in 1997 met de belangrijkste zakelijke gebieden internationale online marketing en applicatie-ontwikkeling. Deze omvatten SEO, SEM, VSEO rekenen met bijbehorende succes.