27e April 2009. 1 miljoen video's zijn bekeken voor de linker

VideoCounter.com waargenomen succes van de partijen op YouTube & Co

Ter gelegenheid van de verkiezing in 2009 publiceerde de Webeffekt AG, Dinslaken, op haar VideoCounter.com pagina ( Duitse partijen op YouTube & Co  ) Statistieken over het succes van de partijen op video portals. Op basis van de statistieken functie van VideoCounter.com levert een verrassend beeld: Geen enkele partij heeft tot nu toe geregistreerd op een totaal van zo veel opvattingen van haar video posten op video portals zoals links naar rechts:

De tijd: ca. Eerste Miljoen
FDP RD:. 0,8 miljoen
CDU RD:. 0,3 miljoen
EPD RD:. 0,2 miljoen
Groen: ca. 0,2 miljoen

Stand: 27 April 2009, afgerond. Kortom, de video's zijn bekeken van de federale partij en de fractie. Niet inbegrepen zijn alle andere video-activiteiten zoals land - of jongerenorganisaties.

Zelfs met het aanhoudende succes van de grootte van video marketing, het aantal abonnees, met de linkerhand is ca. 1500 sterk naar voren. In tegenstelling tot alle andere partijen, de linkse is ook een ruime aanwezigheid. Focus Groenen, SPD en FDP op YouTube als een platform voor video boodschappen, de CDU ook aanwezig op de Duitse MyVideo video portal. De links, echter, maar communiceert tegelijkertijd op YouTube, MyVideo, MySpace en Yahoo Video (eigen onderzoek).

te spreken tegen de achtergrond van de gepresenteerde cijfers verzameld door een duurzaam succes van 'links', maar zou voorbarig zijn. In de lijst ook gepubliceerd op VideoCounter.com video's van de drie meest succesvolle van de laatste tijd zijn gevonden voor 01-3 04 op de pleinen van de bijdragen EPD.

De meest recente cijfers worden gepubliceerd op de wekelijkse VideoCounter.com. Registratie is niet nodig. Wie is ook ge√Įnteresseerd in relevante nieuws kunt zich abonneren op een gratis nieuwsbrief. ¬†