27e Mei 2010. Nieuwe bron van inkomsten voor de deelnemers door affiliate waaronder promotionele webvideo

Vennootschap zal het bereik van hun promotie-video's op VideoCounter.biz

Dinslaken, 27 Mei 2010 - Adverteerders kunnen bedrijven het bereik van hun video marketing nu te verhogen op de nieuwe, open en vrije markt gerichte http://www.VideoCounter.biz. Want op VideoCounter.biz vinden ze site-eigenaren en franchise-deelnemers, die in de begroting extra reclame tik door de integratie van internet video's.

Welke websites manieren om gerichte publicatie te bieden, was om te onderzoeken, maar tot dusver zonder veel inspanning. Het hangt af van het succes van bewegend beeld van reclamecampagnes op het internet over de vraag of de doelgroep kan worden bereikt in voldoende mate. In de wijze van een classifieds markt http://www.VideoCounter.biz biedt nu de beste oplossing, omdat de reclame-platform brengt bedrijven en media-agentschappen met een Web Performance samen op een gratis zoekopdracht.

Ge√Įntegreerde business model: ¬†

Hoe sommige gebruikers van VideoCounter.biz contract, zij zijn vrij. Een optionele, op de zeer populaire en VideoCounter.com JW Player van Longtailvideo gebaseerde video-speler statistieken wordt nu al voorbereid op het gebruik van online video's en promotionele voordelen van de video campagnes op basis van de gemeten starttijden en de duur alsmede het nummer onafhankelijk.

Mogelijke oplossing grootte is naast een forfait voor de inbedding van beeldschermen met inbegrip van een bedrag per video of lancering van de investeringsperiode.

Integratie met VideoCounter.com:

Als u al gebruik maken van een account met de zus product VideoCounter.com kunt gebruiken VideoCounter.biz onmiddellijk de toegang tot dezelfde gegevens.

Zoals reeds VideoCounter.com de automatische video's uploaden op video portals zoals YouTube algemene, Daily Motion, enz., en biedt ook Web 2.0 platformen, is het in combinatie met VideoCounter.biz eerst mogelijk met een rekening die de verspreiding en het succes van internet om films centrale . controle