28e Juni 2007. Gratis online tool voor het succes van Online video-marketing is een dagelijkse video VideoCounter.com opvattingen over YouTube & Co

Dinslaken. Wie op zijn video's Video sites zoals YouTube, MyVideo Clipfish of openbaar gemaakt, kan met VideoCounter.com (http://www.VideoCounter.com) gratis dagelijks leest (views) naar een centrale locatie kan tellen. VideoCounter.com gericht op alle particulieren en bedrijven willen weten hoe succesvol hun film reviews Video-Gemeenschappen.

Het probleem:

Natuurlijk de gecumuleerde cijfers van een video-oproep op de respectieve video-portal wordt weergegeven. Als u wilt weten is hoeveel Aantal keren bekeken gisteren of vorige maand plaatsvond, moet eigen dagelijkse handmatig berekenen het verschil, omdat alle video portals altijd alleen de overlopende post polling nummers.

Wie zijn verscheidene video's gepubliceerd, waarschijnlijk op verschillende video portals had, tot nu toe gezien om veel tijd te investeren.

Dit monnikenwerk kan nu worden overgedragen gratis op VideoCounter.com.

Het idee:

Op VideoCounter.com is een particulier initiatief van Webeffekt AG-raad Dr Robert Biermann. "Als onderdeel van de Online marketing, er zijn tal van software voor statistische analyse. In de nog jonge discipline van de video online adverteren was geweest om Er zijn echter geen correlatie. Dit probleem is geweest met VideoCounter.com gesloten, "zegt Biermann, de oorsprong van zijn idee.

De evaluaties:

VideoCounter.com statistieken samenstelt naar keuze

of on-demand cijfers van een video tot 5 video portals of voor 5 verschillende bijdragen naar de film van een video portal.

Om deze voor de statistiek, een gebruiker opent eerste Videocounter.com een gratis account. In de tweede stap, draagt hij deelt de Video's gecontroleerd in een formulier. VideoCounter.com bepaald dan de huidige datum bestaat al Polling nummers. Elke dag worden de aanvullende uitzicht op Vorige dag bepaald en weergegeven in de vorm van grafieken en tabellen. De Gebruikers kunnen de relevante periode in elk geval vrij en Statistieken voor individuele bijdragen aan film te maken.

VideoCounter.com is de eerste in een Duits en een Engels versie beschikbaar. Elke taal zijn verschillend voor elke markt Video-gebaseerde portals.

Over Dr Robert Biermann en VC Tech VideoCounter.com is een particulier initiatief van Webeffekt AG-raad Dr Robert Biermann. Implementatie partner is in Oberhausen-gebaseerde VC Tech.

Kniestr. 21
video bestrijden [at] gmail com