28. Oktober 2010. Gratis en commerciële-vrije videospeler voor bedrijven, websites en online winkels

En samenwerking van VideoCounter.com Vish4 introduceert nieuwe Plug & Play oplossing zonder installatie met geïntegreerde statistieken voor website-eigenaren

Dinslaken / Windach, 28/10/2010 - Insluiten video's met slechts een klik en geen advertenties op websites en zal ook gebruik maken van statistieken op video bekeken (views) en online zendtijd, de belofte van de samenwerking tussen VideoCounter.com en Vish4 (ziehttp://www.videocounter.com/pages/videoplayer.php). De nieuwe video-speler is in de basisversie gratis. De betaalde versie is vanaf € 5,95 incl. 19% Ust. aangeboden.

Tot nu toe: Wie gepubliceerd video's op uw homepage over de embed code van de video portals, op hun beurt, moeten accepteren van derden reclame in zijn Internet films. Zo makkelijk en comfortabel, maar zonder reclame en met statistieken omvatten oproepnummers die onmiddellijk aandient, de nieuwe video-speler VideoCounter.com. Deze web-videospeler oplossing VideoCounter.com kunnen gebruikers hun video content op uw website onmiddellijk insluiten met een klik, dat wil zeggen zonder installatie van extra software.

"We kozen http://www.Vish4.de als partner, omdat we te overtuigen van de interactieve kenmerken van deze flash-media speler," zei Dr Robert Biermann, CEO van VideoCounter.com bediende Webeffekt AG. 'Embed video's op websites, was slechts het begin: Vish4 directeur Uwe Schlecht aangevuld. Gebruikers van Vish4 bieden hun publiek een nieuwe, innovatieve web-speler functies zoals stemrecht, tekst crawler met informatie-diensten, instant messaging, UGC of waardering. Website-exploitanten zult verbaasd zijn hoe de verblijftijd toeneemt van essentieel belang om haar website, het aantrekken van lange-termijn klantenbinding voor de veiligheid. "

Gemakkelijk insluiten uw Flash-speler in webpagina's

Te voorzien in de nieuwe video-speler in uw website, is slechts een VideoCounter.com account nodig. Na het inloggen, om de inbedding code in een online formulier genereren een klik.

Na het plaatsen van de code op uw website, is het videobestand direct met inbegrip van het gebruik van statistieken.

De videospeler is zeer compatibel en kan, bijvoorbeeld, afspelen en streamen van video formaten zoals FLV (Flash Video), HD-of FL4 FLV (Flash Video met H.264), MP4 (MPEG-4), M4V , MOV, 3G2 en 3G2.

Video statistieken (monitoring)

Redacteur van online video in de statistieken module van VideoCounter.com portal over het succes bijhouden van uw films. Voor VideoCounter.com toont het ophalen van data-integratie, zowel voor video sites zoals YouTube, Dailymotion, MyVideo, Sevenload onder andere, evenals websites en webpagina's in de nieuwe video-speler is ingesloten.

In de gevorderde speler-analyse van deze statistieken VideoCounter.com ook worden bepaald:

- Aantal standpunten van alle films in een periode van tijd.
- Aantal keer bekeken een film in een periode van tijd.
- Totaal zendtijd van alle video's.
- Totale zendtijd van een video.
- Verhouding van de kijktijd op film lengte in procent. Op het gemiddelde.
- Het vergelijken van de standpunten van de embedded video met die op de video-sharing sites.

"We zijn ervan overtuigd om een combinatie van deze unieke, comfortabele, professionele en zeer goedkoop product dat snel kan een standaard geworden 'slecht sluiten en Biermann te bieden.

Contact opnemen met:

Fon: 02064 / 4867-0
Fax: 02.064 / 4867 tot 19

VideoCounter.com is een gratis basisversie van de online toepassing, zijn de video-bestanden automatisch verdeeld over de verschillende video portals en sociale netwerken, en statistieken verzameld. De gebruiker is verlost van het tijdrovende proces van uploaden en versterkt door het toegenomen verkeer op hetzelfde moment zijn kansen om meer online contacten. Geëxploiteerd door de VideoCounter.com Webeffekt AG, Dinslaken. De Webeffekt AG (http://www.Webeffekt.de) Is een bedrijf opgericht in 1997 met de belangrijkste gebieden van de internationale online marketing en applicatie-ontwikkeling. Deze omvatten SEO, SEM, VSEO rekenen met de juiste evaluatie van de resultaten.